Program inscrieri disertatie - Descarca
Documente necesare pentru inscriere la disertatie - Descarca
Adresa: Str. Turnului, Nr. 7, Brașov
Telefon: 021 455 10 62 Decanat, 021 455 10 63, 0268 54 80 44 - interior 111
Email: secretariat_sjeab@spiruharet.ro
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
de la programul de studii masterale
Managementul Organizației în Context European,
SEMESTRUL II
AN UNIVERSITAR 2024-2025
În conformitate cu dispoziţiile legale in vigoare şi cu reglementările Universităţii Spiru Haret, Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice, Braşov a hotărât ca în semestrul 2 al anului universitar 2024-2025:
Pentru vizualizarea/descărcarea cursurilor, tematicii, întrebărilor – studenţii vor intra pe site-ul universităţii www.spiruharet.ro - Acces blackboard – La username – se trece CNP-ul, iar la Password – prenumele mamei cu majuscule, fără diacritice.
Decan,
Conf.univ.dr. Camelia Olteanu
An.II - Descarca
Regulament desfasurare si organizare examen finalizare studii - Descarcă
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
FACULTATEA ŞTIINŢE JURIDICE ȘI ȘTIINȚE ECONOMICE, BRAŞOV PROGRAMUL DE STUDII DE MASTERAT: Managementul organizației în context european RECOMANDĂRI PRIVIND ELABORAREA ŞI SUSŢINEREA LUCRĂRII DE DISERTAŢIE
Conţinutul lucrării de disertaţie va fi axat, obligatoriu, pe programul de studii absolvit- Managementul organizației în context european - în conformitate cu Metodologia cadru de organizare a examenelor de finalizare a studiilor în învăţământul superior - examene de disertaţie. Lucrarea de disertaţie va sintetiza elementele studiate la disciplinele parcurse conform planului de învăţământ al programului respectiv de studii, prin corelarea interdisciplinară a problemelor parcurse în cadrul masteratului. Lucrarea trebuie să reflecte, în mod evident, contribuţia autorului la cercetarea stiinţifică privind tema abordată. Titlul lucrării de disertaţie va reflecta programul de studii absolvit - Managementul organizației în context european. Stilul de redactare şi prezentarea lucrării de disertaţie au în vedere eliminarea, pe cât posibil, a caracterului descriptiv şi punerea accentului pe cercetarea ştiinţifică de specialitate în domeniu. Cercetarea se realizează în cadrul unei organizaţii. În acest sens, tema lucrării de disertaţie va cuprinde şi denumirea organizaţiei la care se va efectua cercetarea ştiinţifică (Ex.: Managementul strategic al personalului în firmele europene. Cercetare realizată la: ………….S.C. ..............S.R.L [S.A] etc.).
Lucrarea de disertaţie va cuprinde: introducere, 4 capitole de cuprins, Concluzii şi propuneri ale autorului, Bibliografie, Anexe. Primele pagini ale lucrării vor conţine cuprinsul lucrării. Acesta va cuprinde titlul capitolelor, subcapitolelor cu paginaţia corespunzătoare acestora. Introducere. În introducere se vor prezenta următoarele:
-concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor. Capitolul I. Denumirea capitolului va fi în concordanţă cu tema aleasă şi titlul lucrării. Acest capitol va cuprinde elemente teoretice fundamentale - referitoare la temă şi detalii privind instrumentarul metodologic utilizat în cercetare cu trimiterile la subsolul paginilor de unde au fost preluate informațiile, citatele etc. Capitolul II. Prezentarea şi analiza activităţii organizaţiei în care se realizează cercetarea ştiinţifică. În acest capitol, după o scurtă prezentare a organizaţiei, se analizează mediul extern şi mediul intern al organizaţiei, analiza SWOT şi se formulează concluziile analizei. Capitolul III. Titlul capitolului va fi stabilit în concordanţă cu tema aleasă. Capitolul va cuprinde analiza aspectelor specifice activităţii organizaţiei legate de titlul lucrării de disertaţie. Capitolul IV. În acest capitol vor fi prezentate măsurile manageriale preconizate de autor, pentru perfecţionarea activităţii din cadrul organizaţiei analizate (strategii, politici, soluţii operative, măsuri etc). Concluzii şi propuneri. Capitolul va sintetiza activitatea de cercetare realizată. Se vor evidenţia concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor. Se va insista asupra componentelor de bază ale studiului, cele care certifică valoarea stiinţifică a cercetării, cu accent deosebit asupra contribuţiei originale, a elementelor de noutate pe care le aduce cercetarea în dezvoltarea teoriei si practicii domeniului investigat. Bibliografia - cuprinde lucrările consultate si utilizate pe parcursul tratării temei de cercetare (în ordinea alfabetică a numelui autorilor). Anexe - includ materialul informaţional utilizat pentru susţinerea tezelor prezentate, relevant pentru tema de cercetare, dar a cărui introducere în text ar afecta cursivitatea lucrării (grafice, histograme, tabele statistice, conturi de profit si pierdere, facsimilele unor documente sau înscrisuri, calcule detaliate efectuate pentru stabilirea unor indicatori inclusi în raport). Anexele se numerotează. III. Redactarea lucrării:
Preluarea unor idei, informaţii, date statistice din diferite surse se va face cu menţionarea exactă a sursei în note de subsol. Notele de subsol se pot numerota pe fiecare pagină, pe capitole sau pe întreaga lucrare, de la prima până la ultima pagină, şi cuprind următoarele elemente: numărul care indică ordinea sursei în text, autorul, titlul lucrării, editura, localitatea unde a apărut, anul apariţiei, pagina/paginile implicate. Reprezentările grafice sub forma graficelor, diagramelor, tabelelor trebuie să ilustreze cât mai fidel fenomenul analizat. Ele vor avea: titlu, număr şi Sursa (cu toate elementele de identificare a acesteia, inclusiv pagina/paginile). Bibliografia va fi redactată în ordine alfabetică a numelui autorilor, conform standardelor.
- Articole sau documente descărcate de pe Internet: Kauppinen, T., (2005), The "puzzle " of the knowledge society, European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions, Dublin, articol accesat în 18 februarie 2010, http://www.eurofound.europa.eu/pubdocs/2005/134/en/1/ef05134en.pdf. - Pagini web: *** http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/statistics/search_database - Alte documente (HG, documente elaborate de organisme naţionale/internaţionale, anuare statistice etc.) Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Brasov, (2010), Strategia de dezvoltare a Judeţului Brasov orizonturi 20132020-2030, last accessed March 17, 2011, http://www.addjb.ro/fileadmin/user_upload/Documente_pdf/PODCA/ADDJB_Strategia. pdf.
Modul de prezentare a lucrării de disertaţie trebuie să evidenţieze competenţa absolventului de a sintetiza idei şi concepte cheie, de a releva succint modul de realizare a cercetării şi, în mod deosebit, aportul propriu, elementele de noutate aduse în tratarea temei de cercetare, modul de validare a ipotezelor stiinţifice, rezultatele cercetării si propunerile de valorificare a acestora în practica organizaţiilor. Prezentarea lucrării de disertaţie va fi însoţită de material ilustrativ care să sintetizeze aspectele relevante ale cercetării. Materialul care însoţeste prezentarea lucrării se realizează în Power Point. Nota acordată se bazează pe: conţinutul ştiinţific al lucrării, modul de prezentare şi calitatea răspunsurilor la întrebările puse de membrii comisiei de examen. |
Data și ora de desfășurare a disertației - 11 FEBRUARIE 2025 CONFORM PROGRAMĂRII
Program inscrieri disertatie - Descarca
Documente necesare pentru inscriere la disertatie - Descarca
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
de la programul de studii masterale
Managementul Organizației în Context European,
SEMESTRUL I
AN UNIVERSITAR 2024-2025
În conformitate cu dispoziţiile legale in vigoare şi cu reglementările Universităţii Spiru Haret, Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice, Braşov a hotărât ca în semestrul 1 al anului universitar 2024-2025:
Pentru vizualizarea/descărcarea cursurilor, tematicii, întrebărilor – studenţii vor intra pe site-ul universităţii www.spiruharet.ro - Acces blackboard – La username – se trece CNP-ul, iar la Password – prenumele mamei cu majuscule, fără diacritice.
|
|||||||||||
ORARUL MASTERANZILOR săptămană impară AN II IF, semestrul 1, 2024-2025 |
|||||||||||
ZIUA | ORE/GRUPE | 101 | |||||||||
LUNI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr Elena Doval | ||||||||||
MARŢI | 8,00 - 9,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |||||||||
10,00 - 11,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | ||||||||||
12,00 - 13,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | ||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | |||||||||||
MIERCURI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru | ||||||||||
JOI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | ||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | ||||||||||
VINERI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | Managementul educaţiei şi formării continue seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu | ||||||||||
16,00 - 17,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu | ||||||||||
18,00 - 19,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu | ||||||||||
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 8 - 11 etc.
|
|||||||||||
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
|
|||||||||||
UNIVERSITATEA SPIRU HARET | |||||||||||
FACULTATEA DE ŞTIINŢE JURIDICE ŞI ŞTIINŢE ECONOMICE Brasov | |||||||||||
Program de studii: master MOCE | |||||||||||
intocmit: lect univ dr Ana Munteanu
|
|||||||||||
ORARUL MASTERANZILOR săptămană pară | |||||||||||
AN II IF, semestrul 1, 2024-2025 | |||||||||||
ZIUA | ORE/GRUPE | 101 | |||||||||
LUNI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr E Doval | ||||||||||
MARŢI | 8,00 - 9,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |||||||||
10,00 - 11,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | ||||||||||
12,00 - 13,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | ||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | |||||||||||
MIERCURI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | |||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru | ||||||||||
JOI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | |||||||||||
16,00 - 17,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu |
||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | ||||||||||
VINERI | 8,00 - 9,50 | ||||||||||
10,00 - 11,50 | |||||||||||
12,00 - 13,50 | |||||||||||
14,00 - 15,50 | Managementul educaţiei şi formării continue seminar Sala 2 lect univ dr Mihai Alexandrescu | ||||||||||
16,00 - 17,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar Sala 2 lect univ dr Mihai Alexandrescu | ||||||||||
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunoștințe seminar lect univ dr Mihai Alexandrescu Sala 2 | ||||||||||
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 8 - 11 etc.
|
|||||||||||
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
|
ORARUL MASTERANZILOR săptămană impară - Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 | ||
AN II IF, semestrul 1, 2024-2025 | ||
ZIUA | ORE/GRUPE | 101 |
LUNI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr Elena Doval | |
MARŢI | 8,00 - 9,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. |
10,00 - 11,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |
12,00 - 13,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | ||
MIERCURI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru | |
JOI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | |
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | |
VINERI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | Managementul educaţiei şi formării continue seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
16,00 - 17,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
18,00 - 19,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 etc.
|
||
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
|
||
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
|
||
ORARUL MASTERANZILOR săptămană pară - Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 | ||
AN II IF, semestrul 1, 2024-2025 | ||
ZIUA | ORE/GRUPE | 101 |
LUNI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr E Doval | |
MARŢI | 8,00 - 9,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. |
10,00 - 11,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |
12,00 - 13,50 | Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D. | |
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | ||
MIERCURI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | ||
18,00 - 19,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru | |
JOI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | ||
16,00 - 17,50 | Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu |
|
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu | |
VINERI | 8,00 - 9,50 | |
10,00 - 11,50 | ||
12,00 - 13,50 | ||
14,00 - 15,50 | Managementul educaţiei şi formării continue seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
16,00 - 17,50 | Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
18,00 - 19,50 | Managementul bazat pe cunoștințe seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu | |
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 etc.
|
||
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
|
||
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
|
Programarea sesiunii de examene de toamnă - credite și diferențe 2024 (10 septembrie - 15 septembrie 2024) AN 1 - Descarcă
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European SEMESTRUL 2 - DESCARCĂ
Trebuie să vă autentificați pentru a avea acces la aceste documente