ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR

de la programul de studii masterale

Managementul Organizației în Context European,

SEMESTRUL II
AN UNIVERSITAR 2024-2025


     În conformitate cu dispoziţiile legale in vigoare şi cu reglementările Universităţii Spiru Haret, Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice, Braşov a hotărât ca în semestrul 2 al anului universitar 2024-2025:

  • In primele 4 săptămâni (perioada 17 februarie – 15 martie 2025) orele de curs și cele de seminar se desfășoară online, conform orarului;
  • In săptămânile nr 5 - 7 (perioada 17 martie – 5 aprilie 2025) orele de curs se desfăşoară online, iar orele de seminar se desfăşoară față-în-față, conform orarului;
  • In săptămânile nr 8 - 14 (perioada 7 aprilie – 30 mai 2025) orele de curs și cele de seminar se desfășoară față-în-față, la sediul facultății, conform orarului;
  • evaluările se desfăşoară fizic, la sediul facultății, conform programării postată pe site-ul facultății anterior începerii sesiunii de examene.

Pentru vizualizarea/descărcarea cursurilor, tematicii, întrebărilor – studenţii vor intra pe site-ul universităţii www.spiruharet.ro - Acces blackboard – La username – se trece CNP-ul, iar la Password – prenumele mamei cu majuscule, fără diacritice.

Decan,

Conf.univ.dr. Camelia Olteanu

ORAR SEM.II 2024-2025

An.II - Descarca

DISERTATIE FEBRUARIE 2025

Regulament desfasurare si organizare examen finalizare studii - Descarcă

METODOLOGIE PROPRIE PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENELOR DE LICENŢĂ ŞI DISERTAŢIE SESIUNILE IULIE, SEPTEMBRIE 2024 ŞI FEBRUARIE 2025 - DESCARCA
UNIVERSITATEA SPIRU HARET

FACULTATEA ŞTIINŢE JURIDICE ȘI ȘTIINȚE ECONOMICE, BRAŞOV

PROGRAMUL DE STUDII DE MASTERAT: Managementul organizației în context european

RECOMANDĂRI

PRIVIND ELABORAREA ŞI SUSŢINEREA LUCRĂRII DE DISERTAŢIE

  1. Recomandări generale privind elaborarea lucrărilor de disertaţie

Conţinutul lucrării de disertaţie va fi axat, obligatoriu, pe programul de studii absolvit- Managementul organizației în context european - în conformitate cu Metodologia cadru de organizare a examenelor de finalizare a studiilor în învăţământul superior - examene de disertaţie.

Lucrarea de disertaţie va sintetiza elementele studiate la disciplinele parcurse conform planului de învăţământ al programului respectiv de studii, prin corelarea interdisciplinară a problemelor parcurse în cadrul masteratului.

Lucrarea trebuie să reflecte, în mod evident, contribuţia autorului la cercetarea stiinţifică privind tema abordată.

Titlul lucrării de disertaţie va reflecta programul de studii absolvit - Managementul organizației în context european.

Stilul de redactare şi prezentarea lucrării de disertaţie au în vedere eliminarea, pe cât posibil, a caracterului descriptiv şi punerea accentului pe cercetarea ştiinţifică de specialitate în domeniu. Cercetarea se realizează în cadrul unei organizaţii. În acest sens, tema lucrării de disertaţie va cuprinde şi denumirea organizaţiei la care se va efectua cercetarea ştiinţifică (Ex.: Managementul strategic al personalului în firmele europene. Cercetare realizată la: ………….S.C. ..............S.R.L [S.A] etc.).

  1. Structura lucrării de disertaţie

Lucrarea de disertaţie va cuprinde: introducere, 4 capitole de cuprins, Concluzii şi propuneri ale autorului, Bibliografie, Anexe.

Primele pagini ale lucrării vor conţine cuprinsul lucrării. Acesta va cuprinde titlul capitolelor, subcapitolelor cu paginaţia corespunzătoare acestora.

Introducere. În introducere se vor prezenta următoarele:

  • motivaţia alegerii temei;
  • obiectivele stabilite şi ipotezele cercetării;
  • instrumentarul metodologic utilizat în cercetare;

-concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor.

Capitolul I. Denumirea capitolului va fi în concordanţă cu tema aleasă şi titlul lucrării. Acest capitol va cuprinde elemente teoretice fundamentale - referitoare la temă şi detalii privind instrumentarul metodologic utilizat în cercetare cu trimiterile la subsolul paginilor de unde au fost preluate informațiile, citatele etc.

Capitolul II. Prezentarea şi analiza activităţii organizaţiei în care se realizează cercetarea ştiinţifică. În acest capitol, după o scurtă prezentare a organizaţiei, se analizează mediul extern şi mediul intern al organizaţiei, analiza SWOT şi se formulează concluziile analizei.

Capitolul III. Titlul capitolului va fi stabilit în concordanţă cu tema aleasă. Capitolul va cuprinde analiza aspectelor specifice activităţii organizaţiei legate de titlul lucrării de disertaţie.

Capitolul IV. În acest capitol vor fi prezentate măsurile manageriale preconizate de autor, pentru perfecţionarea activităţii din cadrul organizaţiei analizate (strategii, politici, soluţii operative, măsuri etc).

Concluzii şi propuneri. Capitolul va sintetiza activitatea de cercetare realizată. Se vor evidenţia concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor. Se va insista asupra componentelor de bază ale studiului, cele care certifică valoarea stiinţifică a cercetării, cu accent deosebit asupra contribuţiei originale, a elementelor de noutate pe care le aduce cercetarea în dezvoltarea teoriei si practicii domeniului investigat.

Bibliografia - cuprinde lucrările consultate si utilizate pe parcursul tratării temei de cercetare (în ordinea alfabetică a numelui autorilor).

Anexe - includ materialul informaţional utilizat pentru susţinerea tezelor prezentate, relevant pentru tema de cercetare, dar a cărui introducere în text ar afecta cursivitatea lucrării (grafice, histograme, tabele statistice, conturi de profit si pierdere, facsimilele unor documente sau înscrisuri, calcule detaliate efectuate pentru stabilirea unor indicatori inclusi în raport). Anexele se numerotează.

III. Redactarea lucrării:

  • Formatul paginii: A4;
  • Margini: Top 3 cm, Bottom 2,5 cm, Left 3,5 cm, Right 2 cm, Gutter - left 0,5 cm, Header 1,27 cm, Footer 1,27 cm;
  • Font: Times New Roman 12 pt., justified;
  • Line space: 1,5 lines.
  • Titlul capitolului: 14pt, bold, left);
  • Titlul subcapitolului: 13pt, bold, italics, left;
  • Titlul paragrafului: 12pt, bold, italics, left.

Preluarea unor idei, informaţii, date statistice din diferite surse se va face cu menţionarea exactă a sursei în note de subsol. Notele de subsol se pot numerota pe fiecare pagină, pe capitole sau pe întreaga lucrare, de la prima până la ultima pagină, şi cuprind următoarele elemente: numărul care indică ordinea sursei în text, autorul, titlul lucrării, editura, localitatea unde a apărut, anul apariţiei, pagina/paginile implicate.

Reprezentările grafice sub forma graficelor, diagramelor, tabelelor trebuie să ilustreze cât mai fidel fenomenul analizat. Ele vor avea: titlu, număr şi Sursa (cu toate elementele de identificare a acesteia, inclusiv pagina/paginile).

Bibliografia va fi redactată în ordine alfabetică a numelui autorilor, conform standardelor.

  • Cărţi: Nicolescu, O., Nicolescu, L., (2005), Economia, firma si managementul bazate pe cunoştinţe, Editura Economică, Bucuresti, 2005.
  • Articole publicate în reviste de specialitate: Vitaliy P., V., Pavlova V., Zinukova N., (2010), Knowledge management in socialeconomic systems as an integratedfunction, in: "Review of General Management", vol. 12, nr.2, pp.145-156.
  • Articole publicate în volumele unor manifestări stiinţifice: Alfirevic, N., Pavicic, J., Znidar, K. (2009), Knowledge and Information Technology and Urban (Regional) Development, Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on Mathematics and Computers in Business and Economics, Prague, Czech Republic, WSEAS Press, pp.258-262.

- Articole sau documente descărcate de pe Internet: Kauppinen, T., (2005), The "puzzle " of the knowledge society, European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions, Dublin, articol accesat în 18 februarie 2010, http://www.eurofound.europa.eu/pubdocs/2005/134/en/1/ef05134en.pdf.

- Pagini web:

*** http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/statistics/search_database

- Alte documente (HG, documente elaborate de organisme naţionale/internaţionale, anuare statistice etc.) Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Brasov, (2010), Strategia de dezvoltare a Judeţului Brasov orizonturi 2013­2020-2030, last accessed March 17, 2011,

http://www.addjb.ro/fileadmin/user_upload/Documente_pdf/PODCA/ADDJB_Strategia. pdf.

  1. Recomandări privind susţinerea lucrării de disertaţie

Modul de prezentare a lucrării de disertaţie trebuie să evidenţieze competenţa absolventului de a sintetiza idei şi concepte cheie, de a releva succint modul de realizare a cercetării şi, în mod deosebit, aportul propriu, elementele de noutate aduse în tratarea temei de cercetare, modul de validare a ipotezelor stiinţifice, rezultatele cercetării si propunerile de valorificare a acestora în practica organizaţiilor.

Prezentarea lucrării de disertaţie va fi însoţită de material ilustrativ care să sintetizeze aspectele relevante ale cercetării. Materialul care însoţeste prezentarea lucrării se realizează în Power Point.

Nota acordată se bazează pe: conţinutul ştiinţific al lucrării, modul de prezentare şi calitatea răspunsurilor la întrebările puse de membrii comisiei de examen.


Data și ora de desfășurare a disertației - 11 FEBRUARIE 2025 CONFORM PROGRAMĂRII

Program inscrieri disertatie - Descarca

Documente necesare pentru inscriere la disertatie - Descarca

Declarație plagiat - Descarcă

Fisa Alumni - Descarca

FISA INSCRIERE - DESCARCA

Nota de lichidare - Descarca

Referatul coordonatorului - Descarca

TABEL NOMINAL CU ABSOLVENȚII ÎNSCRIȘI LA EXAMENUL DE DISERTATIE - DESCARCA

Rezultate finale disertatie - Descarca

Programarea sesiunii de iarnă 2025

Descarcă

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR

de la programul de studii masterale

Managementul Organizației în Context European,


SEMESTRUL I
AN UNIVERSITAR 2024-2025


     În conformitate cu dispoziţiile legale in vigoare şi cu reglementările Universităţii Spiru Haret, Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice, Braşov a hotărât ca în semestrul 1 al anului universitar 2024-2025:

  • In primele 7 saptamani (perioada 2 octombrie – 15 noiembrie 2024) orele de curs si cele de seminar se desfăşoară fata-in-fata, la sediul facultatii, conform orarului;
  • In saptamanile nr 8 - 11 (perioada 18 noiembrie 2024 – 13 decembrie 2024) orele de curs se desfăşoară online, iar orele de seminar se desfăşoară fata-in-fata, conform orarului;
  • In saptamanile nr 12 - 14 (perioada 16 decembrie 2024 – 18 ianuarie 2025) orele de curs si cele de seminar se desfăşoară online, conform orarului;
  • evaluările se desfăşoară fizic, la sediul facultatii, conform programării postată pe site-ul facultătii anterior inceperii sesiunii de examene.

Pentru vizualizarea/descărcarea cursurilor, tematicii, întrebărilor – studenţii vor intra pe site-ul universităţii www.spiruharet.ro - Acces blackboard – La username – se trece CNP-ul, iar la Password – prenumele mamei cu majuscule, fără diacritice.

ORAR SEMESTRUL 1

UNIVERSITATEA SPIRU HARET
FACULTATEA DE ŞTIINŢE JURIDICE ŞI ŞTIINŢE ECONOMICE Brasov
Program de studii: master MOCE
 

 ORARUL MASTERANZILOR săptămană impară AN II IF, semestrul 1, 2024-2025

 
ZIUA ORE/GRUPE 101
LUNI   8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr Elena Doval
MARŢI  8,00 - 9,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
10,00 - 11,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
12,00 - 13,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50  
MIERCURI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru
JOI    8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
VINERI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50 Managementul educaţiei şi formării continue seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu
16,00 - 17,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu
18,00 - 19,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european seminar Sala 3 lect univ dr Mihai Alexandrescu
     
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 8 - 11 etc.
  
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
  
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
  
   
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
FACULTATEA DE ŞTIINŢE JURIDICE ŞI ŞTIINŢE ECONOMICE Brasov
Program de studii: master MOCE
intocmit: lect univ dr Ana Munteanu
   
     
  ORARUL MASTERANZILOR săptămană pară
  AN II IF, semestrul 1, 2024-2025
ZIUA ORE/GRUPE 101
LUNI   8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr E Doval
MARŢI  8,00 - 9,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
10,00 - 11,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
12,00 - 13,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50  
MIERCURI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru
JOI    8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online
prof univ dr Roxana Stefanescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
VINERI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50 Managementul educaţiei şi formării continue seminar Sala 2 lect univ dr Mihai Alexandrescu
16,00 - 17,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar Sala 2 lect univ dr Mihai Alexandrescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunoștințe seminar lect univ dr Mihai Alexandrescu Sala 2
     
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 8 - 11 etc.
  
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
    
  ORARUL MASTERANZILOR săptămană impară - Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14
  AN II IF, semestrul 1, 2024-2025
ZIUA ORE/GRUPE 101
LUNI   8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr Elena Doval
MARŢI  8,00 - 9,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
10,00 - 11,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
12,00 - 13,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50  
MIERCURI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru
JOI    8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
VINERI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50 Managementul educaţiei şi formării continue seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
16,00 - 17,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
18,00 - 19,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
   
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 etc.
  
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
  
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
  
      ORARUL MASTERANZILOR săptămană pară - Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 
  AN II IF, semestrul 1, 2024-2025
ZIUA ORE/GRUPE 101
LUNI   8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul educatiei si formarii continue curs online prof univ dr E Doval
MARŢI  8,00 - 9,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
10,00 - 11,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
12,00 - 13,50 Practică de specialitate (se desfasoara in institutiile cu care Facultatea SJSE are conventii de colaborare ) indrumator lect univ dr Manea D.
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50  
MIERCURI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50  
18,00 - 19,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene curs online prof univ dr Stelian Panzaru
JOI    8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50  
16,00 - 17,50 Dezvoltarea durabilă a României în context european curs online
prof univ dr Roxana Stefanescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunostinte curs online prof univ dr Roxana Stefanescu
VINERI 8,00 - 9,50  
10,00 - 11,50  
12,00 - 13,50  
14,00 - 15,50 Managementul educaţiei şi formării continue seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
16,00 - 17,50 Managementul personalului organizaţiei în firmele europene seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
18,00 - 19,50 Managementul bazat pe cunoștințe seminar online lect univ dr Mihai Alexandrescu
   
Nota 1: Acest orar este valabil pt saptamanile nr 12 - 14 etc.
  
Nota 2: in perioada in care activitatile didactice sunt sustinute online, cadrele didactice
  
vor posta pe platforma e-learning BlackBoard link-ul prin care studentii vor intra in intalnirile online.
  

 

Programarea sesiunii de examene de toamnă - credite și diferențe 2024 (10 septembrie - 15 septembrie 2024) MOCE

Programarea sesiunii de examene de toamnă - credite și diferențe 2024 (10 septembrie - 15 septembrie 2024) AN 1 - Descarcă

ÎN ATENŢIA MASTERANZILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European SEMESTRUL 2 - DESCARCĂ