Managementul organizației în context european
TABEL NOMINAL CU MASTERANZII ÎNSCRIŞI LA EXAMENUL DE DISERTAŢIE, SESIUNEA IULIE 2025
- Detalii
- Publicat: 27 Iunie 2025 27 Iunie 2025
- Ultima actualizare: 27 Iunie 2025 27 Iunie 2025
PLANIFICAREA SESIUNII DE EXAMENE RESTANTE PENTRU ANII TERMINALI, SEM. 1+2 (17-21 iunie 2025)
- Detalii
- Publicat: 23 Mai 2025 23 Mai 2025
- Ultima actualizare: 23 Mai 2025 23 Mai 2025
EXAMEN DE DISERTAŢIE
- Detalii
- Publicat: 22 Mai 2025 22 Mai 2025
- Ultima actualizare: 26 Mai 2025 26 Mai 2025
EXAMENUL DE DISERTAŢIE
PENTRU
PROGRAMUL DE MASTER
MANAGEMENTUL ORGANIZAȚIEI
ÎN CONTEXT EUROPEAN
ARE LOC ÎN DATA DE01 IULIE 2025,ORA 10.00SALA 2
(conform planificării nominale, afişată în timp util)
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
FACULTATEA ŞTIINŢE JURIDICE ȘI ȘTIINȚE ECONOMICE, BRAŞOV
PROGRAMUL DE STUDII DE MASTERAT: Managementul organizației în context european
RECOMANDĂRI
PRIVIND ELABORAREA ŞI SUSŢINEREA LUCRĂRII DE DISERTAŢIE
I. Recomandări generale privind elaborarea lucrărilor de disertaţie
Conţinutul lucrării de disertaţie va fi axat, obligatoriu, pe programul de studii absolvit-Managementul organizației în context european - în conformitate cu Metodologia cadru de organizare a examenelor de finalizare a studiilor în învăţământul superior - examene de disertaţie.
Lucrarea de disertaţie va sintetiza elementele studiate la disciplinele parcurse conform planului de învăţământ al programului respectiv de studii, prin corelarea interdisciplinară a problemelor parcurse în cadrul masteratului.
Lucrarea trebuie să reflecte, în mod evident, contribuţia autorului la cercetarea stiinţifică privind tema abordată.
Titlul lucrării de disertaţie va reflecta programul de studii absolvit - Managementul organizației în context european.
Stilul de redactare şi prezentarea lucrării de disertaţie au în vedere eliminarea, pe cât posibil, a caracterului descriptiv şi punerea accentului pe cercetarea ştiinţifică de specialitate în domeniu.
Cercetarea se realizează în cadrul unei organizaţii. În acest sens, tema lucrării de disertaţie va cuprinde şi denumirea organizaţiei la care se va efectua cercetarea ştiinţifică (Ex.: Managementul strategic al personalului în firmele europene. Cercetare realizată la: ………….S.C. ..............S.R.L [S.A] etc.).
II. Structura lucrării de disertaţie
Lucrarea de disertaţie va cuprinde: introducere, 4 capitole de cuprins, Concluzii şi propuneri ale autorului, Bibliografie, Anexe.
Primele pagini ale lucrării vor conţine cuprinsul lucrării. Acesta va cuprinde titlul capitolelor,subcapitolelor cu paginaţia corespunzătoare acestora.
Introducere. În introducere se vor prezenta următoarele:
- motivaţia alegerii temei;
- obiectivele stabilite şi ipotezele cercetării;
- instrumentarul metodologic utilizat în cercetare;
-concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor.
Capitolul I. Denumirea capitolului va fi în concordanţă cu tema aleasă şi titlul lucrării. Acest capitol va cuprinde elemente teoretice fundamentale - referitoare la temă şi detalii privind instrumentarul metodologic utilizat în cercetare cu trimiterile la subsolul paginilor de unde au fost
preluate informațiile, citatele etc.
Capitolul II. Prezentarea şi analiza activităţii organizaţiei în care se realizează cercetarea ştiinţifică. În acest capitol, după o scurtă prezentare a organizaţiei, se analizează mediul extern şi mediul intern al organizaţiei, analiza SWOT şi se formulează concluziile analizei.
Capitolul III. Titlul capitolului va fi stabilit în concordanţă cu tema aleasă. Capitolul va cuprinde analiza aspectelor specifice activităţii organizaţiei legate de titlul lucrării de disertaţie.
Capitolul IV. În acest capitol vor fi prezentate măsurile manageriale preconizate de autor,pentru perfecţionarea activităţii din cadrul organizaţiei analizate (strategii, politici, soluţii operative,măsuri etc).
Concluzii şi propuneri. Capitolul va sintetiza activitatea de cercetare realizată. Se vor evidenţia concluziile cercetării privind atingerea obiectivelor şi confirmarea/infirmarea/confirmarea parţială a ipotezelor. Se va insista asupra componentelor de bază ale studiului, cele care certifică valoarea stiinţifică a cercetării, cu accent deosebit asupra contribuţiei originale, a elementelor de noutate pe care le aduce cercetarea în dezvoltarea teoriei si practicii domeniului investigat.
Bibliografia - cuprinde lucrările consultate si utilizate pe parcursul tratării temei de cercetare (în ordinea alfabetică a numelui autorilor).
Anexe - includ materialul informaţional utilizat pentru susţinerea tezelor prezentate, relevant pentru tema de cercetare, dar a cărui introducere în text ar afecta cursivitatea lucrării (grafice,histograme, tabele statistice, conturi de profit si pierdere, facsimilele unor documente sau înscrisuri,
calcule detaliate efectuate pentru stabilirea unor indicatori inclusi în raport). Anexele se numerotează.
III. Redactarea lucrării:
- Formatul paginii: A4;
- Margini: Top 3 cm, Bottom 2,5 cm, Left 3,5 cm, Right 2 cm, Gutter - left 0,5 cm, Header 1,27
cm, Footer 1,27 cm;
- Font: Times New Roman 12 pt., justified;
- Line space: 1,5 lines.
- Titlul capitolului: 14pt, bold, left);
- Titlul subcapitolului: 13pt, bold, italics, left;
- Titlul paragrafului: 12pt, bold, italics, left.
Preluarea unor idei, informaţii, date statistice din diferite surse se va face cu menţionarea exactă a sursei în note de subsol. Notele de subsol se pot numerota pe fiecare pagină, pe capitole sau pe întreaga lucrare, de la prima până la ultima pagină, şi cuprind următoarele elemente: numărul care indică ordinea sursei în text, autorul, titlul lucrării, editura, localitatea unde a apărut, anul apariţiei,pagina/paginile implicate.
Reprezentările grafice sub forma graficelor, diagramelor, tabelelor trebuie să ilustreze cât mai fidel fenomenul analizat. Ele vor avea: titlu, număr şi Sursa (cu toate elementele de identificare a acesteia, inclusiv pagina/paginile).
Bibliografia va fi redactată în ordine alfabetică a numelui autorilor, conform standardelor.
- Cărţi: Nicolescu, O., Nicolescu, L., (2005), Economia, firma si managementul bazate pe cunoştinţe, Editura Economică, Bucuresti, 2005.
- Articole publicate în reviste de specialitate: Vitaliy P., V., Pavlova V., Zinukova N., (2010),Knowledge management in socialeconomic systems as an integratedfunction, in: "Review of General Management", vol. 12, nr.2, pp.145-156.
- Articole publicate în volumele unor manifestări stiinţifice: Alfirevic, N., Pavicic, J., Znidar, K.(2009), Knowledge and Information Technology and Urban (Regional) Development, Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on Mathematics and Computers in Business and Economics,Prague, Czech Republic, WSEAS Press, pp.258-262.
- Articole sau documente descărcate de pe Internet: Kauppinen, T., (2005), The "puzzle " of the knowledge society, European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions,Dublin, articol accesat în 18 februarie 2010,http://www.eurofound.europa.eu/pubdocs/2005/134/en/1/ef05134en.pdf.
- Pagini web:
*** http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/statistics/search_database - Alte documente (HG, documente elaborate de organisme naţionale/internaţionale, anuare statistice etc.) Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Brasov, (2010), Strategia de dezvoltare a
Judeţului Brasov orizonturi 20132020-2030, last accessed March 17,2011, http://www.addjb.ro/fileadmin/user_upload/Documente_pdf/PODCA/ADDJB_Strategia. pdf.
IV. Recomandări privind susţinerea lucrării de disertaţie
Modul de prezentare a lucrării de disertaţie trebuie să evidenţieze competenţa absolventului de a sintetiza idei şi concepte cheie, de a releva succint modul de realizare a cercetării şi, în mod deosebit, aportul propriu, elementele de noutate aduse în tratarea temei de cercetare, modul de validare a ipotezelor stiinţifice, rezultatele cercetării si propunerile de valorificare a acestora în practica organizaţiilor.
Prezentarea lucrării de disertaţie va fi însoţită de material ilustrativ care să sintetizeze aspectele relevante ale cercetării. Materialul care însoţeste prezentarea lucrării se realizează în Power Point.
Nota acordată se bazează pe: conţinutul ştiinţific al lucrării, modul de prezentare şi calitatea răspunsurilor la întrebările puse de membrii comisiei de examen.
ANUNŢ PENTRU STUDENŢII/MASTERANZII ANULUI TERMINAL 2024-2025
- Detalii
- Publicat: 22 Mai 2025 22 Mai 2025
- Ultima actualizare: 22 Mai 2025 22 Mai 2025
În sesiunea de vară (02 iunie – 13 iunie 2025) se pot susţine examene de credite şi diferenţe pentru anul terminal, după cum urmează:
- Studenţii înscrişi conform prevederilor art. 47 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor 2023/2024, vor putea susţine examenele de credite şi diferenţe pentru ambele semestre fără achitarea taxelor
de reexaminare, cu excepţia examenelor practice (schiţe, proiecte de verificare, laboratoare etc.);
- Studenţii care nu se încadrează în prevederile art. 47 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor 2023/2024, vor putea susţine examenele de credite şi diferenţe pentru ambele semestre, cu achitarea taxelor de reexaminare, în baza unei cereri depuse la secretariatul facultăţii.
DECAN,
Conf.univ.dr. Camelia Nicoleta Olteanu
Disertatie - MOCE - iulie 2025
- Detalii
- Publicat: 21 Mai 2025 21 Mai 2025
- Ultima actualizare: 21 Mai 2025 21 Mai 2025
Fisa inscriere la licenta_2025
Program INSCRIERE DISERTATIE iulie 2025 MOCE
SJSEBV_Brasov_documente_inscriere_disertatie_MOCE iulie 2025
EXAMEN DE DISERTAȚIE IULIE 2025
- Detalii
- Publicat: 19 Mai 2025 19 Mai 2025
- Ultima actualizare: 19 Mai 2025 19 Mai 2025
A C T E N E C E S A R E :
- - Dosar plic;
- - Diploma de licenţă - în original și copie xerox;
- - Diploma de bacalaureat – original și copie xerox;
- - Suplimentul la diploma de licenţă / foaia matricolă - original și copie xerox;
- - Certificatul de naştere – original și copie xerox;
- - Certificatul de căsătorie sau orice act care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul) - original și copie xerox;
- - Carte de identitate - original și copie xerox;
- - Chitanţele/ordinul de plată a taxei de disertaţie – copie xerox;
- - 3 fotografii - format ¾; (doar pentru absolvenţii anteriori promoţiei 2016);
- - Cerere de înscriere – tip (se descarcă de pe site-ul universităţii);
- - Fişă de lichidare a eventualelor obligaţii, vizată la bibliotecă şi secretariat (se descarcă de pe site-ul universităţii);
- - Suplimentul la diplomă (se ataşează de către personalul secretariatului);
- - Fişă ALUMNI (se descarcă de pe site-ul universităţii);
- - Declaraţie privind originalitatea conţinutului lucrării de disertaţie (se descarcă de pe site-ul universităţii);
- - 1 exemplar din lucrarea de disertaţie copertată, însoţită de referatul profesorului coordonator şi un CD cu conţinutul electronic al lucrării;
- - raportul extras din programul antiplagiat (se obţine de la profesorul coordonator).
În perioada înscrierilor documentele se depun la secretariatul facultăţii, conform planificării afişate, la Rubrica examen disertaţie.
PLANIFICARE SESIUNE VARĂ 2025 (02 iunie – 14 iunie 2025)
- Detalii
- Publicat: 09 Mai 2025 09 Mai 2025
- Ultima actualizare: 09 Mai 2025 09 Mai 2025
PLANIFICAREA COLOCVIILOR ÎN PRESESIUNEA DIN VARĂ, SEM. II 19 – 31 MAI 2025
- Detalii
- Publicat: 09 Mai 2025 09 Mai 2025
- Ultima actualizare: 09 Mai 2025 09 Mai 2025
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR de la programul de studii masterale Managementul Organizației în Context European
- Detalii
- Publicat: 12 Februarie 2025 12 Februarie 2025
- Ultima actualizare: 12 Februarie 2025 12 Februarie 2025
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
de la programul de studii masterale
Managementul Organizației în Context European,
SEMESTRUL II
AN UNIVERSITAR 2024-2025
În conformitate cu dispoziţiile legale in vigoare şi cu reglementările Universităţii Spiru Haret, Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice, Braşov a hotărât ca în semestrul 2 al anului universitar 2024-2025:
- In primele 4 săptămâni (perioada 17 februarie – 15 martie 2025) orele de curs și cele de seminar se desfășoară online, conform orarului;
- In săptămânile nr 5 - 7 (perioada 17 martie – 5 aprilie 2025) orele de curs se desfăşoară online, iar orele de seminar se desfăşoară față-în-față, conform orarului;
- In săptămânile nr 8 - 14 (perioada 7 aprilie – 30 mai 2025) orele de curs și cele de seminar se desfășoară față-în-față, la sediul facultății, conform orarului;
- evaluările se desfăşoară fizic, la sediul facultății, conform programării postată pe site-ul facultății anterior începerii sesiunii de examene.
Pentru vizualizarea/descărcarea cursurilor, tematicii, întrebărilor – studenţii vor intra pe site-ul universităţii www.spiruharet.ro - Acces blackboard – La username – se trece CNP-ul, iar la Password – prenumele mamei cu majuscule, fără diacritice.
Decan,
Conf.univ.dr. Camelia Olteanu
ORAR SEM.II 2024-2025
- Detalii
- Publicat: 04 Februarie 2025 04 Februarie 2025
- Ultima actualizare: 23 Februarie 2025 23 Februarie 2025
An.II - Descarca
Sinteze si mod de desfasurare examene 1
Trebuie să vă autentificați pentru a avea acces la aceste documente
Pagina 1 din 2
- Start
- Prec
- 1
- 2
- Mai departe
- Sfârșit